Søg støtte

Søg

Nyhed -

Projektsekretær til koordinering, planlægning og sekretariatsopgaver

Motiveres du af at koordinere og planlægge? Er du god til at lave aftaler og følge op? Og trives du godt i et job, der kræver samarbejde og dialog med kolleger og samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye kollega i TryghedsGruppen.


I TryghedsGruppens sekretariat spænder vi over en bred vifte af opgaver. Vi har brug for en administrativ kollega til at hjælpe med at planlægge og gennemføre det årlige valg til repræsentantskabet og til at bistå med administrative opgaver i den daglige drift. Du behøver ikke have erfaring med alle punkter nedenfor, så længe du er indstillet på at lære nyt og er parat til at bidrage til den fælles opgaveløsning. 

Hvert år gennemfører vi valg til repræsentantskabet blandt vores 1,4 mio. medlemmer. Du kommer til at indgå i vores valg- og medlemsteam til planlægning, gennemførelse og opfølgning på valgene. Det er opgaver som koordinering af kandidatvideoer, udarbejdelse af valgmateriale, planlægning af medlemsmøder rundt i landet, besvarelse af henvendelser og lignende.

Ud over denne store og årligt tilbagevendende opgave vil du indgå i sekretariatets generelle opgaveløsning. Det er opgaver lige fra behandling af mødemateriale, besvarelse af henvendelser, koordinering, kalenderplanlægning og administrativ bistand i projekter i forbindelse med afvikling af arrangementer og større møder og løbende driftsopgaver.

Opgaverne kræver at du:

  • kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • er god til at formulere dig skriftligt med en god sprogforståelse
  • er venlig og imødekommende mundtligt, særligt på telefonen
  • er god til at samarbejde og er hjælpsom
  • evner at følge op på opgaver, arbejder struktureret og tager ansvar
  • har sans for detaljer og er omhyggelig
  • har gå-på-mod til at løse mange forskellige opgaver
  • har lyst til at arbejde med diverse it-systemer og kender til Microsoft 365.

Der vil være mulighed for løbende at tilpasse opgaverne i stillingen, og vi hører gerne, hvor dine kompetencer og interesser ligger. 

Din nye hverdag i TryghedsGruppen

Du bliver en del af et team på 12 medarbejdere i Sekretariat, Medlemmer & Reception, der bl.a. har ansvar for afholdelse af repræsentantskabsvalg, udvikling af vores medlemsdemokrati, betjening af repræsentantskab, bestyrelse og udvalg, understøttelse af TrygFonden samt udvikling af vores organisation. Vi er dér, hvor mange processer i TryghedsGruppen mødes, og vi hjælper hinanden og tager et fælles ansvar for, at alle opgaver kommer godt i mål.

TryghedsGruppen er den største aktionær i forsikringsselskabet Tryg og står bag TrygFondens almennyttige arbejde. Vi er knap 60 medarbejdere, der samarbejder meget på tværs.

Du vil referere til vores underdirektør og komme til at samarbejde med kolleger i hele TryghedsGruppen.

Vi glæder os til, at du bliver en del af vores team

TryghedsGruppen prioriterer at være en attraktiv og fleksibel arbejdsplads. TryghedsGruppen bor lige ved siden af Sorgenfri Station.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Løn forhandles med udgangspunkt i relevant erfaring og kvalifikationer.

Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter senest den 23. februar 2023 kl. 12 til job@tryghedsgruppen.dk.

Første samtalerunde forventes at blive afholdt onsdag den 1. marts 2023, og anden samtalerunde forventes at blive afholdt mandag den 6. marts 2023. Inden anden samtalerunde vil du skulle løse en mindre opgave og forberede et lille oplæg. 

Har du spørgsmål om stillingen eller vores arbejdsplads, er du meget velkommen til at kontakte ansættelsesudvalget: projektsekretær Anne Kjellstrand på tlf. 45 26 08 21, projektleder Stine Tolstrup på tlf. 45 26 08 36 eller underdirektør Johannes Nilsson på tlf. 30 32 48 50.

Har du spørgsmål?

Anne Kjellstrand

Projektsekretær